Najczęstsze pytania i odpowiedzi (FAQ)

Obsługujemy następujące płatności: błyskawiczny przelew internetowy (Przelewy24), BLIK oraz gotówka lub karta przy odbiorze.

Obsługujemy teren miasta Warszawy oraz okolic.

W przypadku chęci złożenia zamówienia z dostawą w okolice Warszawy, prosimy o uprzedni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:

email: bok@a2a-market.pl
tel.: +48 51 345 2222
od poniedziałku do soboty, w godzinach 9.00 – 18.00

Szczegóły na temat terminów realizacji dostaw można znaleźć w tym miejscu.

Tak, w przypadku zamiany produktów na podobne lub ich braków kwota ta ulegnie zmianie. Podobnie jest w przypadku kiedy zamawiamy towary, które wymagają przeważenia – wtedy ostateczna kwota może ulec zmianie.

W przypadku płatności przelewem nadpłata zostanie niezwłocznie zwrócona, natomiast niedopłatę należy uregulować za pomocą gotówki lub karty płatniczej u dostawcy.

Jednocześnie informujemy, że każde niezbędne zmiany dotyczące zamówienia będą na bieżąco konsultowane z Klientem.

Tak, do każdego zamówienia dołączana jest faktura.

Nasi dostawcy pracują od poniedziałku do soboty, w godzinach 10:00 – 22:00.

Tak! Po przyjęciu zamówienia możesz skontaktować się z nami telefonicznie, bądź mailowo aby poinformować nas o zmianach w zamówieniu:

email: bok@a2a-market.pl
tel.: +48 51 345 2222
od poniedziałku do soboty, w godzinach 9.00 – 18.00

Tak! Zamówienie może być złożone dla dowolnej innej osoby, warto jednak ten fakt zaznaczyć w dodatkowych uwagach do zamówienia oraz poinformować osobę odbierającą zamówienie.

Tak! Wystarczy skontaktować się z nami pod numerem +48 51 345 2222 z wcześniej przygotowaną listą zakupów.